در کارگروه اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر بعنوان دستگاه برتر شناخته شد

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

در کارگروه اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر بعنوان دستگاه برتر شناخته شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 24 اسفند 1389

 

در کارگروه اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان بعنوان دستگاه برتر در انجام تعهدات انجام شده در ایجاد اشتغال شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب در کمیته برنامه ریزی اشتغال شهرستان میناب صندوق مهر امام رضا (ع) با ایجاد 634فرصت شغلی بعنوان دستگاه برتر شناخته شد و از سوی فرماندار شهرستان میناب مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.
رضا شهیدیان مدیر صندوق شهرستان گفت صندوق مهر امام رضا (ع) موظف به ایجاد 350فرصت شغلی بود که توانست با لطف خداوند به بیش از  تعهدات خود به میزان 634 فرصت شغلی که در قالب اشتغال روستا محور و مشاغل خانگی و خویش فرمایی می باشد دست یابد.
مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان گفت : سياست و اهداف راه‌اندازي صندوق مهر امام رضا (ع) اعطاي تسهيلات به جوانان براي اشتغال پايدار در استان به ‌ويژه روستاهاست که پرداخت تسهيلات از محل اين صندوق به جوانان بخشي از مشكلات اين قشر عظيم را بر طرف كرده است.
شهیدیان همچنین خاطر نشان ساخت: تسهيل در ارائه و پرداخت تسهيلات به جوانان از جمله برنامه‌هاي اين مديريت بوده كه در سال‌هاي اخير در اين راستا موفق عمل شده است و اين صندوق خود را موظف به پرداخت تسهيلات به مردم شهرستان میناب و همچنین شهرستان سیریک دانسته و تاكنون در اين زمينه تلاش فراواني كرده است.
 
وی در ادامه افزود در سال 89تعداد 634فرصت شغلی با اعطای تسهیلات بانکی قرض الحسنه به میزان بیش از 48 میلیارد ریال باعث ایجاد اشتغال متقاضیان باشدو همچنین نیز تعداد 121 فقره شغل از طریق منابع قرض الحسنه بانکی به مبلغ 7 میلیارد و 760 میلیون ریال به بانکهای عامل معرفی گردیده اند .
وی در پایان از تلاشهای همکاران خود در صندوق مهر شهرستان و استان و همچنین از تلاش آقای اسدی مدیر صندوق مهر استان هرمزگان در انجام به موقع تعهدات و ایجاد اشتغال تقدیر و تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ادارات، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.